când nimic grozav nu se întâmplă

relaxează-te.

voi reveni cu un post mai profund despre lucrurile banale și lipsa celor grozave în majoritatea timpului petrecut pe acest pământ.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ada Ionescu
    Mai 08, 2010 @ 21:36:33

    Uite cum reuşeşti tu să mă faci să zâmbesc!
    Pentru că eu nu am avut bunicii aproape, pe mine m-a crescut o doamnă bătrână, o ardeleancă de la Arieşeni. Abia acum realizez cât de mult a contat femeia asta în viaţa mea. Până când am mers la şcoală, am stat destul de mult cu ea… şi printre alte mult lucruri bune şi frumoase, făcea un sirop de zmeură foarte, foarte bun, pe care mi-l servea cu sifon, lângă o budincă Dr. Oetker, „made in Germany”, asta pe timpul măreţei epoci de aur.
    Posturile astea monosilabice m-au dus cu gândul la siropul cu zmeură: dulce, colorat, puţin acidulat…
    Noapte bună.

    Răspunde

    • akanyx
      Mai 09, 2010 @ 10:23:05

      mă bucur că am reușit să fac asta, sincer.
      momentan sunt într-o zonă personală care mă reține de la post-uri despre cărți pe un singur motiv : nu pot citi , mai nou. dar voi face posturi monosilabice și despre cărți. în curând, sper.

      Răspunde

Lasă un răspuns

