motivaționale

deși am dezvoltat o oarecare reticență – ca să nu zic plictis, angoasă, un anumit sentiment de lasă-mă-în-pace-cu-VA-FI-BINE-DACĂ-ȘI-NUMAI-DACĂ + exemple gen fii optimist – m-am trezit că acum am nevoie de așa ceva.

de ce? mai puțin important. cum? asta vă pot arăta.

1. îmi ofer spațiu – de rateu sau orice.2. detașare momentană de oameni – oricât de mult ai iubi oamenii, ei sunt un factor inhibitor. 3. nu îmi este frică a.k.a. încurajează-te singur! minte-te frumos dacă e nevoie.

4. fură modelul !

5. nu mai scrie pe blog și FĂ CHESTII.

p.s. voi cum vă motivați?

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ada Ionescu
    Mai 20, 2010 @ 23:30:24

    Chestia aia scris ALB pe NEGRU e foarte, foarte!
    Încotro? Stânga sau dreapta?
    🙂
    Noapte bună, Anna.
    Gând de lumină.

    Răspunde

    • akanyx
      Mai 21, 2010 @ 21:18:49

      apropo de gând de lumină, mi-e dor de o eclipsă. nu știu exact mecanismul care a declanșat dorul de eclipsă, dar lumina niciodată nu mi s-a părut grozăvia universului până la eclipsă.

      Răspunde

  2. Ada Ionescu
    Mai 20, 2010 @ 23:31:19

    P.S. La partea cu „lie and cheat” eu, totuşi, m-aş abţine.
    😉

    Răspunde

  3. akanyx
    Mai 21, 2010 @ 21:17:36

    lie and cheat… e doar extrema. probabil e alegerea oamenilor slabi și totodată, puterea lor.

    și toți facem asta pentru că suntem niște OAMENI.

    Răspunde

Lasă un răspuns

